Anmeldelser

Hva Gjestene
Våre Sier

4.6

45 vurderinger

Anmeldelsene blir ikke bekreftet

5
9
4
0
3
0
2
0
1
2
V

Viktoriia

2 anmeldelser · 3 bilder

for 9 måneder siden

Jeg besøkte Moni Thaimat i dag. Jeg likte interiøret veldig godt, veldig koselig og varmt. Personalet er høflig og vennlig, og maten er virkelig deilig! Jeg spiste tom yam med reker, porsjonen var vanvittig stor, og tom yam-en var perfekt 🍜

Svar fra eieren — 9 måneder siden

Tusen takk ❤️

N

Nora Elise Rammen

21 anmeldelser · 2 bilder

for 8 måneder siden

Heeelt magisk mat har spist her flere ganger veldig god service store porsjoner ingen fare med at mann går ut herfra sulten igjen, noe æ kan anbefale e mango desserten det va noe av den beste desserten æ har smaka 😊 ikke dyrt å spise her 🥭

Svar fra eieren — 8 måneder siden

Tusen takk fra oss på Moni 🙂

H

Hanne Rishaug 2

6 anmeldelser

for 7 måneder siden

Veldig flott sted lun og fin interiør, og hyggelig betjening 👍 kjempegod mat og hurtig servering. Det er den første plassen jeg har opplevd at barna får gratis juice. Mitt lille barnebarn på 4 sa til meg når jeg måtte følge henne på wc at det var så fint at dette kunne vært rommet hennes, supert renhold 🎖 kommer gjerne igjen 🤩

Svar fra eieren — 7 måneder siden

Tusen takk fra oss på Moni❤️

F

Frode Johansen

2 anmeldelser · 3 bilder

for 8 måneder siden

Nydelig mat og atmosfære, vinen var utmerket, som personalet. Anbefales 👌 Mat: 5 ⭐

Svar fra eieren — 8 måneder siden

Tusen takk fra oss på Moni Thaimat 🙂

M

Marius

1 anmeldelser

for 10 måneder siden

De brukte 40 minutter på å lage maten selv om det ikke var mye folk, å da vi endelig får maten så får vi feil bestilling. Så venter vi ca like lang tid på at de skal rette opp, så går jeg inn å spør om maten, men de hadde ikke begynt å lage maten engang. Betjeningen virket sur og ikke interessert i å være der. Kommer ikke tilbake igjen.

Svar fra eieren — 10 måneder siden

Takk for tilbakemelding 🙂

2

24sun

22 anmeldelser · 21 bilder

for 2 år siden

Amazing Thai food and Sushi. High quality, very tasty and fresh. Possible to get spicy if requested 👍 Very friendly owner and staff, always a smile and great customer service.

1

Svar fra eieren — 2 år siden

Tusen takk fra oss på Moni❤️ And happy New year🙂

S

Sanga Intajak

47 anmeldelser · 230 bilder

for 8 måneder siden

Good and delicious food, great service. Mat: 5 ⭐

Svar fra eieren — 8 måneder siden

Tusen takk fra oss på Moni 🙂

B

Bjørn Vidar Larsen

16 anmeldelser

for 10 måneder siden

Veldig bra service og mat samt hyggelig atmosfære. Pris per person 300–400 kr — verdt hver krone.

Svar fra eieren — 10 måneder siden

Tusen takk🙂

E

Elisabeth Hasselberg

5 anmeldelser

for 10 måneder siden

Så ikke ut som at de ansatte ville være på jobb å måtte klage 2 ganger før jeg fikk maten min å enda fikk jeg ikke riktig mat.

Svar fra eieren — 10 måneder siden

Takk for tilbakemelding 🙂

T

TW Mead

9 anmeldelser · 4 bilder

for 10 måneder siden

There is now a sit down restaurant. We took away. The food we ordered was incredible. It far exceeded our expectations. It definitely deserves a try!!!!

Svar fra eieren — 10 måneder siden

Thank you so much❤️

A

Axel Lupton

1 anmeldelser

for 10 måneder siden

Vi skulle gitt uendelig med stjerner eller kanskje mer enn uendelig. Veldig bra barnemeny! Bestillingen var enkel og maten kom raskt.

Svar fra eieren — 10 måneder siden

Tusen takk❤️

Har Du Spist Hos Oss?

Vi vil gjerne høre om din opplevelse. Legg igjen en anmeldelse og fortell hva du synes!

Skriv En Anmeldelse